Известие

Collapse
No announcement yet.

АЛФА 146 ТД - масло след турбото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • АЛФА 146 ТД - масло след турбото

    ЗДРАВЕЙТЕ!! ИАМАМ ЕДИН ПРОБЛЕМ,ОТ ТУРБОТО КЪМ ВЪЗДУШНИЯ ФИЛТЪР НА СНАДКАТА КЪДЕТО МАРКУЧА ВЛИЗА ВЪВ ФИЛТЪРА МИ СЪЛЗИ МАСЛО. ДАЛИ ТУРБОТО Е ОТИШЛО ИЛИ ИМА НЕЩО ДРУГО!!?

  • #2
    mario_vbg първо добре дошъл.Второ - прочети правилата.Трето - подбирай правилно раздела и не пиши с главни букви.
    мене ме нема, в целата схема........

    Comment


    • #3
      ами извинявай но тука е такава бъркотия че ако тръгна да го чета от край до карай няма да ми стигне 1 месец,и вместо да ме апострофираш ми дай съвет

      Comment


      • #4
        Понеже ти е първо писане, ще си затворя очите.
        НО за в бъдеще всяко подобно непочтително отношение към потребител, да не говорим за модератор, ще се санкционира! В този форум, колкото и неподреден да ти изглежда, има правила които трябва да се спазват. Не е толкова сложно да ги прочетеш.
        Колегата те приветства и те посъветва какво да правиш. За какво негодуваш?

        Относно твоя въпрос: възможно е да имаш проблем в турбото, особено ако ти изчезва маслото. Има ли някакви други признаци, примерно да е започнала да пуши повече, или намалена мощност?

        Съветвам те да си попълниш коректно данните за местожителство в профила, за да могат да те насочват колегите.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          няма я тази мощност която би трябвало да бъде,а маслото намалява и затова се притеснявам да не би да е турбото заминало, и ако е така къде да го оправя?

          Comment


          • #6
            Ето затова се попълва в профила "местожителство"
            Така щеше да спестиш въпроса: Откъде си?
            Напиши, за да можем да те насочим по-добре.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Обикновено въздуха се движи в посока от филтъра към турбото. Т.е. масло във въздушния филтър едва ли означава проблем с турбото или ще е много странен проблем. Погледни си картерната вентилация.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                Повишеното налягане в картера качва маслени пари по въздоховодите и омаслява.Предполагам имаш износени сегменти.Измери си компресията.Моята също омаслява но си пали в студа и има приемлив разход на масло и си карам вече 30000км.без проблеми.
                Una emocion para siempre

                Comment

                Working...
                X